Make Your Life Beautiful
X SUKE KLU DYE BENCI KAT KUCING
Saturday, 21 January 2012 | 11:32 | 3 comments
Assalamualaikum,aina suke sgt2 kat kucing.korg suke x kat kucing erm aina pon xtau tpi ade sorang kwan aina nie suke kucing gak klu nak tau nie link blog dye  http://mimikpopgurl.blogspot.com/ erm dye ade la ckap skit psal kucing dye comel.aina x suke la klu korg benci kat kucing klu tkot ok lgi.pastu buang kucing lgi lah aina benci.tpi aina hrp korg x camtu,sampai bunuh kucing kucing tu bkn tau ape pon.cume tau nak makan,tido,main tu jelah pastu nak buang kumbahan dye.
       Aina suke sgt kat seekor kucing aina nie tpi dah mati.name dye imau sbb blu dye cam harimau.dye dah mati sbb nye kene penyakit kulit.x tau la knape sampai camtu skali.ermmmm.dye klu aina pkul dye dye mest gigit aina gigit kat betis dgn gigi dye yg tajam tu.dye cume syg kat ayah aina sorang je.klu ngan aina,mak aina,akk ngan abg aina base je.pastu dye slalu sambut tetamu.dye suke sgt gedik kat tetamu.wat baik padahal dye tu degil.
      Aina xde pics dye la klu ade bleh tunjuk kat korg.aina nangis sbb dye dah xde.dye suke mkn sayur-sayuran ngan buah.tu mmg favourite dye terutame nye timun mmg dye suke sebiji timun u thn sehari je.tpi mse dye skit cume mkan skit je.tpi xpelah aina harap dye kat sane bahagia sgt2.syg kucing aina... :D

Older Post | Newer Post

Hello my name is Aina. Im THIRteen years old. Living in Ipoh,Perak. Change your word :)





Template by : Iylia
Background : Nabiyha